Sabtu, 5 Jun 2010

Lady Gaga agen puak illuminasi?

Sebut saja nama Lady Gaga,siapa yang tak kenal,dari budak hingusan kepada orang dewasa mengenalinya.Apa tidaknya,cerita Lady Gaga selalu mendapat liputan di akhbar,tv dan juga di alam siber.Semuanya memberikan pandangan positif seperti DI SINI dan DS SINI dan ada sesetengahnya mengikuti fesyennya seperti DI SINI.Terkejutkah kita sekiranya dikatakan Lady Gaga ini adalah agen puak illuminasi.

Di sini diberikan beberapa fakta mengenai hubungkait Lady Gaga dengan puak Illuminasi.

1.Namanya
“Gaga” mungkin adalah kata yang paling mudah untuk diucapkan dalam bahasa inggeris, seperti apa yang sering dilontarkan oleh bayi ketika pertama kali meniru ucapan. jadi namanya secara sederhana dapat diisi Kekosongan kepala oleh segala hal yang dimahu. Tiru saya para remaja. Keadaan jiwa seperti ini tejadi setelah proses kawalan minda yang berjaya.

Namanya juga dikatakan inspirasi oleh lagu Queen “Radio Gaga”. Video lagu ini banyak mengandung adegan filem Metropolis (1927). Filem ini mencerita tentang seorang wanita yang dipilih oleh kaum elit untuk memberikan hidup pada sebuah robot, melalui campuran dari ilmu pengetahuan dan ilmu hitam.

2.Logonya

Logonya sangat nyata dan tepat. Badan seorang wanita tanpa kepala dengan sambaran petir sepanjang tubuhnya. Sekali lagi, fokus kepada kurangnya kesedaran fikiran dari si penyanyi. Sambaran petir menggambarkan tubuh tanpa fikirannya telah di “charged” oleh suatu kekuatan yang memberikan hidup ( trauma-based mind control sering dilakukan dengan menggunakan perlakuan electro-shock).

3.Simbolisme All-Seeing Eye
Kita hanya perlu melihat beberapa foto atau video dari Lady Gaga untuk menyedari secara konsistan ia menyembunyikan satu matanya. Mereka yang telah mengetahui 101 simbol illuminati tahu bahwa All-Seeing Eye kemungkinan adalah simbol yang paling dikenali. Gerakan menyembunyikan satu mata, umumnya mata kiri merupakan perintah okult. Di bawah ini penjelasan asalnya All-Seeing Eye bermula dari Eye of Horus.

Horus, the sun of Osiris and Isis disebut ‘Horus who rules with two eyes’. Mata kanannya putih dan diibaratkan matahari. Mata kirinya hitam dan diibaratkan bulan. berdasarkan mitos, Horus kehilangan mata kirinya oleh saudara jahatnya, Seth, yang dia musuhi untuk membalas dendam pembunuhan Seth terhadap Osiris. Seth berjaya melukai mata tapi kalah dalam pertarungan. Mata disembuhkan kembali oleh sihir, oleh Thoth, Horus mempersembahkan matanya pada Osiris, yang mengalami kebangkitan di underworld.






Gambar terakhir adalah paling jelas. Memastikan bahawa fakta mata yang tertutup digunakan dalam konteks simbolisme esoteric. Mata kirinya ada pada tangannya, merujuk pada Hand of Fatima (evil eye). Juga, tak dapat dinafikan mirip dengan good ol’ Baphomet.

4.Videonya
Bersambung....

Tiada ulasan: